obrázek záhlaví

Kontakt:

CENTRUM   Ženy50
Anenská 10,   Brno
        (4. patro)
(po telefonické domluvě)

Jana Jarušková
728 74 04 49

Věra Pakostová
604 37 55 46

e-mail: info@zeny50.cz


účet: 2632777001/5500

účet: 2100584743/2010



PODPORUJÍ   NÁS:

Jihomoravský kraj

Statutární město Brno

Statutární město Brno

Městská část Brno-střed

Cvičení 5 - Leopardice - cvičení pro léto

Prohlubuje dýchání, zpevňuje celý trup, posiluje svaly paží, protahuje páteř a celé tělo, posiluje nervový systém.

1. Srolovaný list
Sed na paty, nohy od sebe na šíři kyčlí, hlavu položte na zem. Ruce ve vzpažení na zemi protáhněte dopředu. Záda napněte, paže od sebe na šíři ramen. Blaženě se vytahujte, protahujte a setrvejte po několik nádechů a výdechů.
nákresy 2. Klek, rovná záda, ruce pod rameny, kolena pod kyčlemi.
Vnímejte dech a záda: při výdechu zakulaťte záda do kočičího hřbetu, při nádechu svěste břicho k zemi. Několikrát opakujte a pak po několik nádechů a výdechů s rovnými zády vnímejte pocity v zádech.
nákresy 3. Klek ad 2
Pravé koleno dejte k levému zápěstí a uvědomujte si tuto polohu po několik dechů.
nákresy 4. Poloha ad 3
Levou ruku zvedněte nahoru a dívejte se do dlaně. Natáhněte levou nohu a opřete chodidlo o zem. Výdrž po několik dechů.
nákresy 5. Poloha ad 4
Vzpažte levou paži nad hlavou, protáhněte ji do dálky a dívejte se nahoru k lokti. Vydržte po několik dechů a vnímejte protažení levého chodidla, levé strany trupu a levé ruky.
nákresy 6. Výchozí poloha ad 4
(Při nácviku možno začít z výchozí polohy ad 3, resp. obě ruce na zemi). Pravé chodidlo přisuňte k levému, nadzvedněte pánev, vytáhněte levou paži kolmo vzhůru a dívejte se do dlaně. Výdrž několik nádechů.
nákresy 7. Poloha ad 6
Vzpažte levou paži nad hlavou, protáhněte ji do dálky a dívejte se nahoru k lokti. Vydržte po několik dechů a vnímejte protažení. Pomalu se vraťte do výchozí polohy.
nákresy 8. Srolovaný list (pozice ad 1)
Uvolněte se a připravte se vnitřně na cvičení na druhou stranu, které realizujte po krátké relaxaci v poloze srolovaný list.
Zpět

© 2007-2018   Ženy50, z. s.      poslední aktualizace  16. 12. 2018